שירות לקוחות

סטנדרטים חדשים בישראל
בניהול ותפעול חניונים

בסנטרל פארק אנו מאמינים כי לא די בלקוח מרוצה. תפקידנו הוא לעשות לו חיים נעימים ונוחים מהרגע שהוא נכנס עד הרגע שהוא יוצא. האדיבות, החיוך, הלבוש המסודר, מיומנות התפעול, מניעת "פקקים" בכניסה וביציאה … לקוח שנהנה לחנות אצלך ישמח גם לחזור אליך. לכן, מעבר לשירות היומיומי, אנו מחפשים בהתמדה דרכים נוספות להעניק ערך מוסף ללקוחותינו, ומציעים מגוון של שרותים משלימים.

שירותים משלימים

  • התנעת רכב - אם לקוח אינו יכול להניע את הרכב מכיוון שהמצבר חלש, ניתן להשתמש במניע רכבים נייד, הנמצא ברוב החניונים שמפעילה החברה. מניע הרכבים נמצא במשרדי המנהל כך שהלקוח יוכל לקבל עזרה בעת הצורך.
  • מציאת רכב – במידה והלקוח שכח היכן חונה את רכבו. צוות החניון יעזור לו באיתורו.
  • ניפוח צמיגים – במרבית החניונים שמפעילה החברה קיים מכשיר לניפוח צמיגים לשירות הלקוח.
  • החלפת צמיג - במקרה של נקר בצמיג צוות החניון יסייע בהתקנת הגלגל החלופי כך שהלקוח יכול לנסוע עד תיקון הצמיג.
  • ליווי למכונית – איש הבטחון או מנהל החניון ילווה את הלקוחות החפצים בכך עד למכוניתם.
  • הכוונה – צוות החניון עובר הדרכה לגבי מיקום האתרים והרחובות המרכזיים בקרבת החניון. כמו כן נמצאות בחניון מפות של הסביבה הקרובה לנוחות הלקוחות.